موم زنبور

آنتی بیوتیک

عسل از مدت ها قبل به عنوان یک آنتی بیوتیک موضعی توسط پزشکان داروهای سنتی و گیاهی مورد استفاده قرار می گرفت. اثرات ضد باکتریایی عسل اولین بار توسط دانشمند هلندی Bernardus Adrianus van Ketel در سال 1892 نشان داده شد. از آن زمان، مطالعات زیادی نشان داده است که عسل دارای فعالیت ضد باکتریایی طیف گسترده ای در برابر باکتریهای گرم مثبت و گرم منفی است ، اگرچه قدرت بین عسل های مختلف بسیار متفاوت است. به دلیل تکثیر باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک در چند دهه گذشته ، علاقه مجدد به تحقیق در مورد خواص ضد باکتری عسل افزایش یافته است. اجزای عسل تحت تحقیقات اولیه برای استفاده بالقوه از آنتی بیوتیک شامل متیل گلیوکسال ، پراکسید هیدروژن و رویالیزین است (که دفنسین -1 نیز نامیده می شود).
سرفه کردن

در مورد سرفه های مزمن و حاد ، یک بررسی کاکرین هیچ دلیل بزرگی در مورد یا مخالف استفاده از عسل پیدا نکرد. برای معالجه کودکان ، بازبینی منظم با شواهد متوسط ​​تا پایینی نتیجه گرفت که عسل احتمالاً بیش از عدم درمان ، دیفن هیدرامین و دارونما در تسکین سرفه کمک می کند. به نظر نمی رسد که عسل در رفع سرفه در کودکان بهتر از دکسترومتورفان عمل کند. بازبینی دیگر با این نتیجه گیری موافق است.

آژانس تنظیم داروها و محصولات بهداشتی انگلستان توصیه می کند از دادن داروی بدون سرفه و داروهای سرماخوردگی بدون نسخه به کودکان زیر شش سال خودداری کنید و پیشنهاد می کند "یک داروی خانگی حاوی عسل و لیمو به همان اندازه مفید و ایمن تر باشد" هشدار می دهد که به دلیل خطر بوتولیسم نوزاد نباید به نوزاد عسل داده شود. سازمان بهداشت جهانی عسل را به عنوان درمانی برای سرفه و گلودرد ، از جمله برای کودکان ، توصیه می کند و اظهار می دارد که هیچ دلیلی برای اثبات اثربخشی آن نسبت به داروی تجاری وجود ندارد.


موم زنبور سرفه ,بیوتیک ,آنتی ,کودکان ,مورد ,داروی ,آنتی بیوتیک ,نشان داده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سبحان سلامتی قیمت لوازم یدکی لودر ولوو لایوکار هر چی که بخوای هست 98music08 WOW MUSIC یکـ دنیـا آغوشتــ را بـه من بدهکـارے ... MRD Tools خرید اینترنتی